Thursday 9 April 2015

Rasa Bersalahhhhh

Salam. Semalam baru je aku upadate pasal aku masak Asam Pedas Ayam. xsangka pulak harini tragis. semua yg makan SAKIT PERUT. whaatttt?? aku ingat aku sorang je yang "cherry berry". xsangka pulak ramai. huaaaaa. mmg serba salah kot. tapi sebenarnya mmg aku dah rasa pun masa beli cili giling jenama apa pun xingat lah. tapi bukan jenama puteri la. sbb tu aku xsuka beli cili giling yg instant. nak kata msak sekejap, huisshhhh... aku tumis je dah sejam. lepas pecah minyak iolsss letak air asam. dah kering i letak air.. lama jugak lah iolsss masak.. dari pkul 10 mlm smpai pkul 12 lebih iolss masak. lebih suka buat sendiri. rebus n blender. tapi blender xda semalam. huaaaaa.. iolssss sedih.. kesian mereka2 yg berkenaan. maaf lah. iolssss x sangka ini akan berlaku. Kak Lala siap kena masuk air lagi uolsss.. so, next msakan no instant cili giling k syafiqah. hmmm

xoxo

No comments:

Post a Comment